*****

БУРТОВИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ

* БЛОГ ЗАВІДУВАЧА КАФЕДРИ ТЕОРІЇ І МЕТОДИКИ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ - [ TiMSO - ТІМСО ]

РОЛЬ ІНСТИТУТІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Роль інститутів післядипломної педагогічної освіти Роль інститутів післядипломної педагогічної освіти у формуванні готовності вчителя до використання електронних засобів навчання і в першому, і в другому варіанті дуже важлива. Продумана система методичної роботи дозволить створити необхідні умови для безперервної освіти вчителя,  його саморозвитку та самоосвіти, а короткочасні спецкурси під час проходження курсів підвищення кваліфікації, дозволяють вчителям швидко оволодіти  базовою основою використання електронних засобів навчання у своїй професійно-педагогічній практиці. Подальше розв’язання проблем підтримки вчителя у міжкурсовий період, постійна координація його педагогічної діяльності безпосередньо у своєму навчальному закладі можливі за допомогою впровадження додаткових, сучасних навчальних систем: системи управління дистанційним навчанням, систем керування навчальним контентом, системи керування навчанням, часткове поєднання цих систем та розробка і впровадження авторських систем.

Напишіть відгук

Буртовий Сергій Вікторович © 2016 Задати питання автору блога...