*****

БУРТОВИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ

* БЛОГ ЗАВІДУВАЧА КАФЕДРИ ТЕОРІЇ І МЕТОДИКИ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ - [ TiMSO - ТІМСО ]

МЕРЕЖЕВІ ПЕДАГОГІЧНІ СПІЛЬНОТИ (ONLINE TRAINING V 2.0) | ОНЛАЙН ТРЕНІНГ ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Формування власного віртуального простору у регіональній спільноті вчителів Кіровоградської області «Я-Вчитель»

ВСТУП ДО ТРЕНІНГУ

МЕРЕЖЕВІ ПЕДАГОГІЧНІ СПІЛЬНОТИПедагогічні мережеві спільноти дають нам можливість самостійно створювати цифрові навчальні об'єкти, обговорювати свою педагогічну діяльність з іншими учасниками мережевого товариства, ділитися своїми колекціями файлів, спільно використовувати цифрові об'єкти й програмні агенти, довіряти свої записи цифровій пам'яті та отримувати доступ до них, перебуваючи в будь-якій точці Земної кулі, фактично знімаються усі географічні кордони для співробітництва з учнями, студентами, педагогами, науковцями, утворюючи величезну віртуальну педагогічну спільноту. Дії, які виконують користувачі віртуального інформаційного товариства, є досить простими: зробити вибір, висловити свою думку, ввести невелику кількість інформації, розмістити в мережі документ, фотографію або відеофайл, зберегти посилання на знайдений документ і т. д.

З метою більш ефективного налагодження інтернет-комунікації  освітян нашого регіону, Кіровоградським обласним інститутом післядипломної педагогічної  освіти імені Василя Сухомлинського  було організовано роботу регіональної, віртуальної спільноти вчителів Кіровоградської області «Я-Вчитель». (URL-адреса спільноти – http://vchitel.kr.ua/)

ГОЛОВНА МЕТА ТРЕНІНГУ

Головною метою запропонованого тренінгу є ознайомлення слухачів з основними можливостями віртуальних педагогічних спільнот та розвиток уміння самостійно опановувати та раціонально використовувати сучасні он-лайнові інструменти ефективної спільної взаємодії (на прикладі спільноти «Я-Вчитель») зокрема, це:

  • відкритість та загальний доступ до інформаційного наповнення електронних ресурсів;
  • створення власного віртуального навчального змісту;
  • оперативність доступу до спільної інформації та зручність і простота розміщення своєї;
  • обмін досвідом з учасниками спільноти.

ГОЛОВНІ ЗАВДАННЯ ТРЕНІНГУ

Головними завданнями тренінгу є:

  • формування власного віртуального простору у регіональній спільноті вчителів Кіровоградської області «Я-Вчитель»;
  • огляд можливостей публікації свого контенту на сторінках спільноти та популяризація своїх інтернет-ресурсів на платформі «Я-Вчитель»;

Напишіть відгук

Буртовий Сергій Вікторович © 2016 Задати питання автору блога...