*****

БУРТОВИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ

* БЛОГ ЗАВІДУВАЧА КАФЕДРИ ТЕОРІЇ І МЕТОДИКИ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ - [ TiMSO - ТІМСО ]

РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ БЛОГОСФЕРИ

Вчительский блогВчительский блог є один із головних структурних елементів комплексної моделі системи неперервної підтримки вчителя у міжкурсовий період. Вчительський блог – порівняно нове явище у освітньому середовищі України. Наявність персонального блогу у кожного  вчителя  створює реальні можливості побудови відкритої системи безперервної освіти. Кожен учасник віртуальної спільноти вчителів області отримує оптимальний варіант доступу  до необхідної інформації у будь-який час, що робить його пізнавальну, навчальну, наукову діяльність значно ефективнішою [51].

 

Блогерами називають людей, що ведуть блог, а сукупність всіх блогів мережі прийнято називати блогосферою. Наявність регіональної, освітньої блогосфери – це фантастичний за своїми можливостями ресурс для підвищення якості освіти та модернізації освітнього процесу.

РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ БЛОГОСФЕРИ

Рис. 5. Регіональна освітня блогосфера. Схематичне зображення моделі.

Регіональна освітня блогосфера вчителів області потенційно може забезпечити наступні можливості [47]:

  • (А) – Формування власного інтерактивного інформаційного простору вчителя.
  • (В) – Організацію ефективної мережевої взаємодії учасників освітнього процесу та швидкий доступ до освітніх інформаційних ресурсів.
  • (С) – Оперативну публікацію своїх авторських матеріалів.
  • (D) – Сучасний ефективний інструментарій підготовки та проведення навчальних занять.
  • (E) – Надання методичної допомоги вчителям з використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі.
  • (F) – Формування позитивного іміджу вчителя в інформаційному суспільстві та системи освіти в регіоні.

РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ БЛОГОСФЕРИ

Розроблення та впровадження  регіональної освітньої блогосфери вчителів Кіровоградської області значно покращило вирішення  таких загальних  проблем  для усіх навчальних закладів як: нестача навчально-методичних матеріалів, питання безперервної освіти та постійної інформаційної та методичної підтримки вчителя у між курсовий період, поглиблення змісту навчально-виховного процесу, ефективна реалізація своїх професійних запитів та можливостей.

РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ БЛОГОСФЕРИПриклади  можливостей створення та подальшої підтримки роботи  освітніх блогів, відповідне  програмне забезпечення  та деякі можливості редагування та  публікації матеріалів на сторінках свого блогу нами було більш детально розглянуто у розділі нашого посібника 1.3 «Сутність поняття електронні засоби навчання у педагогічній науці».

Дистанційні курси, віртуальні майстер-класи – це компонент нашої віртуальної системи неперервної підтримки вчителя у міжкурсовий період також є дуже важливим. У своєму дослідженні в цілому дистанційну освіту ми розглядаємо  як методологію, яка здатна значно покращити ефективність усіх видів освіти завдяки сучасним технологіям створення, опрацювання передачі й збереження навчальних матеріалів, можливості організації та супроводу процесу навчання за допомогою сучасних інтернет-комунікацій, за допомогою  локальних,  регіональних і глобальних мереж та відповідних он-лайн сервісів та сучасних технологій, зокрема Веб 2.0 [52].

У розділі «Модернізація системи післядипломної педагогічної освіти та актуальні проблеми професійної підготовки педагогічних кадрів до використання нових інформаційних технологій навчання» ми розглядали актуальні проблеми та існуючі потреби підготовки вчителів, викладачів, методистів та фахівців у сфері дистанційної освіти,  оснащення закладів освіти сучасною комп’ютерною технікою, педагогічними програмними засобами, електронними засобами загального й навчального призначення тощо.

 

ВІДКРИТИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ ПО ТЕМІ ПУБЛІКАЦІЇ…

Напишіть відгук

Буртовий Сергій Вікторович © 2016 Задати питання автору блога...